Eda

Eda
@pltednrr
ad, konum ve görünüm bakımından yoksul biri olan ben, idrak gücüm içerisinde mağlup edilemez bir tanrıçayım
Ne kadar da isterdim bir bahçedeki havuzda, kâğıttan gemilerini yüzdüren bir çocuk olmayı.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Peki, kim kurtaracak beni var olmaktan? Ne ölümdür istediğim, ne de hayat.
Hissedilmiş olan her neyse yaşanmış olan da odur. İnsan bir düşten de bir işten olduğu kadar yorgun dönebilir.
Yaşamla aynı fikirde olmanın tek yolu, kendimizle aynı fikirde olmamak.
Belki de şu çabayı göstermemin artık vakti geldi: Yaşamıma iyice bir göz atmak.