+ya sevdiğine kavuşman imkânsızsa?
+kavuşman şart değil ki,sevdiğin zaten kalbini ve ruhunu işgal etmiştir.Sen yoksundur sadece o vardır .
+kavuşsalar daha mutlu olmazlar mı?
+sen hiç aşık olmadın galiba,doğuda yani benim geldiğim yerde, aşk sevdiğini kaybetmekle başlar. 🥀