Didemm

Didemm
@polatdidem
Ne içindeyim zamanın, ne de büsbütün dışında...

Didemm

, bir kitap okudu
Puan vermedi·160 syf.·
2022 17. kitabı
Songül Ünsal
6.7/10 · 1.978 okunma
Reklam
O kadar yoruluyo ki insan, kırgınlıklarından,ve bir de seni hiç anlamayandan...
+ya sevdiğine kavuşman imkânsızsa? +kavuşman şart değil ki,sevdiğin zaten kalbini ve ruhunu işgal etmiştir.Sen yoksundur sadece o vardır . +kavuşsalar daha mutlu olmazlar mı? +sen hiç aşık olmadın galiba,doğuda yani benim geldiğim yerde, aşk sevdiğini kaybetmekle başlar. 🥀
"Yakarsa dünyayı, kendisine olan saygısından sustuğu için zayıf sandığınız, nasılsa nazik davranıyor diye sabrını sınadığınız insanlar yakar.🤎