Polina

“beni anlamalısın. çünkü ben kitap değilim, çünkü ben öldükten sonra kimse beni okuyamaz, yaşarken anlaşılmaya mecburum.” . oğuz atay
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Saksıda solmuş bir çicek, tekrar yeşermesini bekleyen benim umudum.
her şeyden bıkmışsın ama fiziksel olarak çiçekleri sulayıp, şarkılar mırıldanıyorsun gören de hayatı seviyorsun sanacak.
İnsan kendisine yapılan kötülüğün aynısını neden başkalarına yapar ki?
1000Kitap