Merhaba, size 49 dile çevrilen bu harika kitap hakkında düşüncelerimi paylaşmak istedim.
Yazım dili gayet iyiydi, çok rahat okunuyordu. Sonlara doğru merakla okumaya devam ediyorsunuz. 400 sayfalık bir roman ama okurken hiç sıkılmadım. Kitap Kya isimli kızımızın doğayı kendi evi yapmasını ve nasıl hayatta olduğunu okuyoruz. Okurken yüreğim acımıştı. Onunla birlikte kalbim çok kez kırıldı. 10/10 verdiğim Kitap oldu. Filmine gitmek için de sabırsızım. Lütfen okuyun ve okutturunnn