Daha bir saat önce beni yalnız bırakma diyordun ama şimdi sen beni yalnız bırakıyorsun Nesrin!” dedi. Hayal kırıklığı yağmur yağdırmaya hazır kara bulutlar gibi çökmüştü üzerine. Her ne kadar Nesrin, sürekli yalnızlıktan ve bu durumu kimseye anlatamamaktan yakınıp, Kerem’e anlatabildiği için rahatladığını söylese de neticede Kerem de duyguları olan bir insandı. Nesrin'le aralarındaki tek fark, Kerem'in korkularını açıkça dile getirmemesiydi. Yıllarca yaşadıklarını tek başına atlatmaya çalışmış ve çözüm yollarını tek başına aramıştı. Yine yalnız kalmanın verdiği hayal kırıklığı çok büyüktü.