Telefona dalmışım ve saate baktığımda vaktin çıkmasına 40dk olduğunu gördüm kalkıp namaz kılmam gerekti ama abdest almaya biraz üşendim kılmasam diye geçirdim içimden (Rabbim affetsin) ve bir kaç dk sonra ekrana bu bildirim düştü🥹 Rabbim beni huzuruna çağırdı.. bu bildirimi okur okumaz kalkıp abdest aldım ve Rabbime beni huzuruna layık gördüğü için teşekkür ettim.🌷
Bazen Rabbim size bir mesaj gönderir ama onu görmek tamamen size kalmıştır..✨
Rabbim seni bekliyor unutma!
Çünkü dünyanın kendisi bir dert... Dertli yaratılmış dünya. Bu dertli dünyada dostlar niçin var? Birbirini teselli için... Keza bir dostun dosta verebileceği en güzel hediyelerden biridir teselli.