Hayatta sadece kendin için yaşamalı ve başkalarının söylediklerine sadece gülüp geçmelisin. Geçmişe dönüp keşke dediğinde ve üzüldüğünde yanında senden başka kimse olmayacak...
"O artık benim de peşimde! Soğukluğu benimle olduğu için, burası artık normal geliyor bana."
Yazarken bir yandan da karakterleri kurtarmaya çalışmak...
Sevda Özdek