Hayatta sadece kendin için yaşamalı ve başkalarının söylediklerine sadece gülüp geçmelisin. Geçmişe dönüp keşke dediğinde ve üzüldüğünde yanında senden başka kimse olmayacak...
Aklımda deli sorularım ve arada bir aklını kaçıran, yazarının sözünü dinlemeyen karakterlerim var. Hayır yani sen korkak bir insansın bu kadar gözü pek, cesur karakterler neyine gerek dimi 🥲😂