aren

aren
@praecipitium
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kendinizi tutmayın Josef, bırakın duygularınız konuşsun.
Alıntı
Eğer kimse sizi dinlemiyorsa, bağırmak en doğal şeydir!
Alıntı