"Ama olmamalı demek ile olur demek aynı şey değil," dedim başımı sallayarak. "Bazı şeylerin farklı olmasını istemek onları değiştirmiyor." Devam etmek zorundaymışım gibi hissettim." Ama birçok insan, yani iki kişiden biri de kanserden ölmüyor, bu da normal. Öyleyse birbirine zıt iki şey nasıl normal oluyor?