elimden ne gelir ki kalbini tekrar kazanmak için keşke imkanım olsada yanında olsaydım inan bana asla üzmezdim o gönderileri atmana sebep oldum ya nasıl bi hüzün var içimde anlatamam herkesin içinde ÖZÜR DİLERİM ben o kadar beni sevmeyen insanlara değer verdim ama sana biraz ilgi veremedim ya istediğini de istersen bağır istersen cağır kız ama cevap ver lütfen inan sensiz ben ben olamam inan bi HİÇİM şu halimle ne demek istersen bana istediğini de ama lütfen cevap ver binlercekez ÖZÜR DİLERİM hatta sende beni kır ama cevap ver istediğini diyebilirsin ama inan bana senide KAYBEDEMEM belikde coktan kaybettim ama belki bi şans verirsin mesela diğer uygulamaya girebilirsin o şahısın gönderisine yazdım lütfen oku olur mu belki anlarsın seni ne kadar cok SEVDİĞİMİ lütfen cevap yaz nolur SENİ ÇOK SEVİYORUM bunu laf üstünde öylesine demiyorum gercekten SEVİYORUM
gencler ben tam bi salağım inanın bana değer verene ilgi gösteremeyen ama sevilmediğim kişiye ölümne değer veren böyleyim işte
bana bi nokta küçüktür ama herşeyi bitirir diyordun ama asla benden gitmeni istemiyorum inan benden gidersen artık kendi içime kapanıcam hayatımda kimse kalmayana kadar öyle kalıcam belki kimseyi üzmem öyle haytıma senden başkasını almıycam tek ricam AFFET af dilemeye hakkım varmı bilmem ama lütfen
https://1000kitap.com/DeliiYurek
gencler ne düşündüğünüzü bilemem ama ben cok pişmanım