İçimdeki acılar o kadar üst üste geldi ki... Ne kadar anlatırsam anlatayım rahatlayamıyorum . Kaçmayı seçiyorum kendimden... Düşüncelerimden , insanlardan... Her kesten ve her şeyden... Sadece kaçmayı. Çünkü insanlar acımasız , düşünceler onlardan daha acımasız... Dertliyim be kardeşim. Burada anlatınca rahatlıyor gibi hiss ediyorum🥲