İnsan

İnsan
@private000
İçimdeki acılar o kadar üst üste geldi ki... Ne kadar anlatırsam anlatayım rahatlayamıyorum . Kaçmayı seçiyorum kendimden... Düşüncelerimden , insanlardan... Her kesten ve her şeyden... Sadece kaçmayı. Çünkü insanlar acımasız , düşünceler onlardan daha acımasız... Dertliyim be kardeşim. Burada anlatınca rahatlıyor gibi hiss ediyorum🥲
Reklam
Keşke insanlar aklımı okuya bilselerdi... Bazen o kadar ihtiyaç duyuyorum ki buna, anlatamam. Bir tek şunu söyleyebilirim; - hiç kimse kınadığı yerden kınanmadan ölmez....

İnsan

, 1000Kitap'a katıldı.