İnsan

İnsan
@private000
Adam kadını kafasından vurdu, daha az acı çeksin diye... Kadın adamı kalbinden vurdu, belki yaşar diye... Hangisi daha çok seviyor?
Alıntı
Reklam
-Aşığım, gitme! +Aşığım, kalamam!
Alıntı
Hiç bir yere ait olmayanları iyi tanırım... Her yere aitmiş gibi davranırlar...
Alıntı
İletilerimi beyenirseniz sevinirim🫶🏻. Şimdiden teşekkürler 💕
İnsanlar sanki kendileri hatasizmis gibi davranıp can yakiyolar. Oysa, bizim yaptığımız hatalar onların hatalarinin yanında sönük kalır... Sadece , biz onurumuza sigdirmayip onların yüzlerine vurmuyoruz...