İnsan

İnsan
@private000
Umudunu belkilere bağlama... Olacak de. Yapicam de. Belki deme✨

Ebrar çevik

@Ebrarcvk
·
“Umut tutunacak ‘belki’ ararmış.Biz de ‘belki’lere mi bağladık umudumuzu?”
Sayfa 30 - Sevgi·Kitabı okudu
Reklam
?I'm alone...
Bazı düşüncelerden uzaklaşmak gerekir bazen...
Müzik
Hayat mı? İnsanlar mı?
Gönderi kullanım dışı
Çiçeğin dikenleri varsa dokunamazsin ama dokunmadan sevmek daha da güzel degilmi?
Düşünce

Zübeyde Çolak

@Zbyde
·
“Bir yıldızda yaşayan çiçeği seversen, geceleri gökyüzüne bakmak güzel gelir.”
Alıntı