Sen ne kadar kaçsan da,ıskalasan da,görmezden de gelsen,kafanı kuma da gömsen,kalbine kilit de vursan,hayatın sana bir diyeceği varsa,sinsi sinsi bekliyor sırasını yıllarca.Öyle sabırlı.Öyle fil hafızalı,öyle unutmuyor ki hayat.Sen sabaha kadar unuttum diye sağalt ruhunu.Gömdüm san.Defter kapanmayınca kapanmıyor.
Kafamın içinde bazı şeylerin akmadan öylece kalabildiği, dışarıda son sürat değişen manzaraya inat, içeride, bazen çok derinde kaçıp sakinlediğim bir bahçe bulmak istiyorum.