Dediğim gibi Tanrı'nın o yüce zekanın bizi buraya göndermesi arada dalga geçtiğim kadar saçma olamaz. Bu bir oyun olamaz. Bunu bulmayı, bulamasam da bulmaya çalışmak için ömrümü harcamak istiyorum. Bağlandığım tutunduğum dal burda olma sebebimizi bulmak. Ya da belki sadece intihar etmemek için hiç cevabını bulamayacağım bir soruyu bahane etmek istedim bilemem. Belki bulursam bir amacım kalmadı diye intihar ederim. Bir yerde okudum veya duydum emin değilim. Hayatınızı 2×2'nin cevabını bulmak için adarsanız, kimse 2×2=4 ü bulmak istemez. Çünkü bulunca her şey biter. Belki de cevabı bulunmayacak bir soruyu bahane ediyorumdur. Tavsiye ederim.hayatta tutunacak daha garanti bir şey bulamadım...