Umarım olmaz da... Gerek yok efendim bunu hayatın kendisi yapıyor. Hayata gelmek kafana tabanca dayayıp sıkmak gibi bence. Birisi bir kaç saniye sürüyor diğeri ise yıllarca. Biri bir kaç saniye acı veriyor diğeri ise yıllarca. Biri seni ölmek isteyecek raddeye getiriyor diğeri ise işi bitiriyor. Hayat uzun soluklu bir intihardır. Anne ve babamız çoktan tetiği çekti bile...