"Eyvallah " kelimesini kelimelerin başkanlığına aday gosteriyorum . Ne güzel bir kelimesin sen vazgeçmek var ,kabullenmek var ara sıra sevmek var , uzulmek var ve daha nicesi?
Hep kiziyoruz yalnizligimiza ama
Bu kadar sahtelik ,ikiyüzlülüğün olduğu bu dünyada yalniz kalalim bence daha iyi menfaate dayalı ilişkilerdense yalnızlığı madalyon gibi taşımak daha iyi....