Yazardan okuduğum ilk kitap oldu.Kitabın merak uyandıran güzel bir anlatımı var.Sorunlu bir ailede büyüyen Lily’nin kendi hayatında yaptığı seçimleri anlatıyor.
Kitap çok tahmin edilebilir olmuş.kitabın en başında hangi karakterlerin iyi,hangilerinin kötü olduğunu anlayabiliyorsunuz,şaşırtmıyor sizi.Çok beklentiye girmeden okunulabilir.
Heyecanla okuduğun bir kitap oldu.Her ne kadar katili tahmin etsemde sonuna kadar hiç emin olamadım.Kesinlikle tavsiye ediyorum,elinizden bırakamayacaksınız.