5 dakika geçiren de 5 gün geçiren de 5 hafta ya da 5 ay geçiren de çok iyi insan olduğumu düşünüyor ama ben neyi iyi yapıyorum bilmiyorum. Nasıl bir insana iyi diyebiliyorsunuz?
Açık iletişim ne zaman geri gelecek? Herkes pasif agresifliğe, olayların istediği yönde ilerlemesine, şikayet etmeye, suçlamaya o kadar alışmış ki… Kimse gerçekten ne istediğini ve beklentisini paylaşmıyor. Aşırı yorucu ve sinir bozucu.