Nazlıcan

Nazlıcan
@psk_dan
Ama saatlerimiz de hep aynı gitmiyor. Bir nesil yok olurken bir başka nesil doğuyor.
Sayfa 218·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
"Aslında karanlık diye bir şey yoktur. Yalnızca ışığın yokluğu diye bir şey vardır."
Sayfa 161·Kitabı okudu
Alıntı
"Hemen yanıbaşımızdadır aradığımız şey çoğu zaman!"
Sayfa 31·Kitabı okudu
Alıntı
"Yaşamanın ne harika bir şey olduğunu ancak şimdi anlıyorum."
Sayfa 13·Kitabı okudu
Alıntı
...bir gün gelip yokolacağını düşündüğünde, yaşamın ne kadar değerli olduğunu anlıyordu. Madeni bir paranın bir ön bir arka yüzünü döndürüp duruyordu sanki. Bir taraf ne kadar büyük ve belirginse, öbür taraf da o kadar büyük ve belirgin oluyordu. Yaşam ve ölüm madalyonun iki yüzüydü.
Sayfa 13·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam