"Birileri kaçıyor...
Birileri kovalıyordu... Yekta ve bense çaresizce bu oyunun ortasında hapsolmuş bir şekilde ne yapacağımızı bilmeden gölgelerin ardına sığınmış, bu işten paçayı kurtarmaya çabalıyorduk."
"Sadece ne ara sana bu kadar âşık olduğumu düşünüyordum."
Tüm cümle boyunca takıldığım tek nokta bana âşık olduğunu itiraf ettiğiydi. Yekta... Bana... Âşıktı... Ve... Resmen bunu itiraf ediyordu!
"Hayat, dilediğin şeylerin peşinden koşarken akıp gider. Kimisi çabucak ulaşır arzularına, mutsuzlukla sonuçlanır. Kimisi ise hayatının sonuna dek peşinden koşmanın, elde etmekten daha büyük mutluluk verdiğini bilir."