"Bu okulda kimin ne yaptığına emin olmak mümkün olmuyordu. Çünkü bu okul ikiye ayrılmıştı.
Yalancılar ve yabancılar...
Kimisi suçu işler, yalan söylerdi.
Kimisi bu suçlara şahit olur, olan bitene yabancı olduklarını iddia ederlerdi.
Belki de asıl yabancılar, yalancıların ta kendisiydi."
"Geçtiğim her sokakta, insanlar yokken dünyanın çok daha güzel bir yer olduğunu fark ediyordum. Bomboş sokaklar, yollar... Başımı eğmek, bakışlarımı kaçırmak zorunda kalmadan özgürce yürümek gibisi yoktu."