Sana şu kadarını söyleyeyim… Bu tarz sözlerden özellikle nefret ediyorum, çünkü insanın her yerde insan olduğunu çok iyi biliyorum. Çatısı ister tuğla isterse de sazdan olsun, nefes alıp veren her insanın doğasına farklı derecelerde ahlak ve ahlaksızlık sirayet eder, ama bu derece insanın konumuyla alakalı değildir. Kötü olan zenginler de gördüm, fakirler de…