Arkadaşlar ne kadar bol vaktiniz var, uugulamada harcıyorsunuz, günde 35-40 paylaşım yapan, yorum yapan.... görüyorum. Emekliyim benim bu kadar vaktim yok. Bu işin sırrı nedir. Uygulama hayatınızın bir parçası olmasın. Her şey paylaşılmaz, her şeye yorum yapılmaz...