nesli

"Alexandera,hepimiz içimizde bir gölge ile doğarız.Fakat diğer her şeyde olduğu gibi o gölgeyle ne yapacağımız bize kalmıştır.Ya onun gücüne yeniliriz ya da gücünün üstesinden gelip onu kullanabiliriz.Kontrol seviyemiz,gölgeye karşı ne kadar dirençli olduğumuza bağlıdır.Bu, hepimizin yapması gereken bir seçimdir."
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Hayat kavşaklarla doludur,Alex.Seçimlerle doludur.Seçebileceğimiz bir sürü yol var.Hangi yöne gideceğimize karar vermek bize kalmıştır.
"Bazen sadece gördüklerimize güvenir ve hissettiklerimizi fark etmeden kaderin fırsatlarını kaçırırız."

nesli

, bir kitap okudu
9/10
·160 syf.·
2026 2. kitabı
Kayahan Demir
8.7/10 · 661 okunma
En büyük cinayet,bir insanın mutluluğunu ve hayallerini öldürmektir!