"Alexandera,hepimiz içimizde bir gölge ile doğarız.Fakat diğer her şeyde olduğu gibi o gölgeyle ne yapacağımız bize kalmıştır.Ya onun gücüne yeniliriz ya da gücünün üstesinden gelip onu kullanabiliriz.Kontrol seviyemiz,gölgeye karşı ne kadar dirençli olduğumuza bağlıdır.Bu, hepimizin yapması gereken bir seçimdir."
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!