s

Sana söylemek istediğim birkaç şey var. Bunları yüzüne söylemeyi tercih ederdim, ama duygu­sallaşıp tüm bunları yüksek sesle söylememe fırsat vermezdin. Çünkü gerçekten çok konuşuyorsun.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Onun haklı olduğunu düşünmek zorunda değilsin. Ama orada olmak zorundasın.
İnsanları olduklarından farklı birine çeviremezsin.
Etrafınızda bunalımlı biriyle dolaşmak pek de hoş değildir. Onlar için üzülürsünüz, ama bir an önce toparlanmalarını söylememek için de kendinizi zor tutarsınız.
Bu neden senin için yeterli değil? Neden ben senin için yeterli değilim? Neden bana güvenemedin? Eğer daha fazla zamanımız olsaydı her şey daha farklı olur muydu?