Bana çok benziyor... Yani içi garip bir şekilde beni benziyor, sanki duygularımız aynı, ruhlarımız bir, anlıyor musun ne demek istediğimi!
Hayır, daha net olmaya çalışacağım... Bana benziyor çünkü benimle olan ilişkisi sadece görünüşümle sınırlı değil, bundan çok daha derin, hayatımda eksik olduğunu hissettiğim her şey onun tarafından tamamlandı. O, beni öldüren tüm o boşlukla doluydu ve ne kadar da güzel bir doluluk! Gerçekten bana benziyor, hiç konuşmadan beni anlıyor, bakışlarımı, yüz hatlarımı, saklamaya çalıştığım her şeyi anlıyor, hatta benim kendimden nefret ettiğim günlerde beni seviyordu, huysuz bir insanım, o anlıyor. hataları fark edilen, başa çıkılması zor bir insanım ama her şeye rağmen yanımda kaldı, yanımda kaldı ve beni bir an olsun bırakmadı, hayatımın en zorlu dönemlerinde yanımda oldu, en zor anlarda yanımda oldu. herkesin beni terk ettiği anlar... Bana benziyor, çünkü onunla birlikte kalbimin onun kalbine ait olduğunu ve yalnız olmadığımı hissediyorum, hissediyorum: Mutluluk payıma onun varlığıyla ulaşıldı.
-Duha✍