Rabia subaşı

Rabia subaşı
@rabia1071
Kendi görüşüne yakın birini arıyorsan muhtemelen o ben değilim
Her mesele de bir yok sayma görmezden gelme alışkanlığı vardı.... Farklı düşünmek, çok zaman düşman kabul edilmenin nedeni olurdu..
Sayfa 182·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kimi insanın yüreği karanlık, kimininki aydınlıktır. Geceyle gündüz gibi! Dünyanın kötülerle doğduğunu düşünüp küsme, herkesin iyi olduğunu düşünüp hayal kırıklığına uğrama!
Sayfa 105·Kitabı okudu
.. Herkesin iyi olduğunu düşünüp hayal kırıklığına uğrama!!
Sayfa 88·Kitabı okudu
Neden bazıları, memleketi kendilerinin daha çok sevdiğini ileri sürerek bir ayrıcalık elde etmeye çalışırlar?
Sayfa 76·Kitabı okudu
Amaç nedir derseniz, bence tam olarak şudur: İnsanın değerinin sadece insan oluşundan geldiği; din, milliyet, cinsiyet, renk, cinsel tercih, siyaset gibi birtakım ön sıfatlarla ayrımcılığa uğratılmadığı bir hümanizm anlayışı...
Sayfa 57·Kitabı okudu