- siz hepiniz... o kadar iyi çocuklarsınız ki... benim zavallı oğlumu ne kadar da çok seviyorsunuz... şimdi her birinize birer bardak sıcak çikolata vereceğim...
elçiler birbirlerine baktılar. çikolata çok cazipti elbette! ama sonunda pasztor yine bir adım öne çıktı. ilk kez kahverengi saçlı güzel başını öne eğmeden, gururla dimdik tutarak şöyle dedi:
- hayır! biz çikolatayı hak etmedik!
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖