Rabia

Yeterince kalmadan ,başka yerlere varılmaz .
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
En çok da kendimizi susturduğumuz anlarda yoruluyoruz.
Sürekli aynı eylemleri yapıp, özür dilemenin bir faydası var mıdır ? Neden insan sadece zorunda hissettiğinde farkında olmayı seçer ?
Her parçada yeni bir başlangıç...
Denizler en iyi dinleyici, geceler en güzel sırdaş...