Rabia

İyileşmek, bazen sebepsiz ağlamaktır. Ağlıyorsan, iyileşiyorsun demektir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Artık hayatımın başkalarına nasıl göründüğünden çok 'bana nasıl hissettirdiğiyle ilgileniyorum.
Sevgi olmasa bir gün bile yaşamazdı insanlık.
“Zaman, herkesi unutturur sanırsın… Aslında sadece seni olgunlaştırır.”
Bazı kalpler, sessizce sever… Ve en çok onlar incinir.