Aslında güzel bir kitap fakat okurken beni bunalttı. Bunun nedeninin bu tarz kitapların alttan alttan melankoliyi basması olduğunu düşünüyorum. Bu kitabı ilk aldığımdan bu yana aylar geçti. İlk defa 125 sayfa gibi kısa bir kitabı yarıda bıraka bıraka yeni bitirdim. Aynı zamanda kitapta merak bırakan unsurlar olmadığı için kitabı okumakta zorlandım. Bunlar dışında kitabı okurken her cümlenin üzerinde durulması gerektiğini görüyorum. Tezer Özlü 'nün cümlelerinin düşünülerek yazılmış olduğu belli.