Kitapla alakalı hatırladığım tek şey kadının çocuğu olmadığı için kötü davranıldığı, kadının doktor randevusunda tüplerine bakılmak için ilaç verildiği. O verilen ilacın canını çok yaktığı. Meğerse ilacın tüplerindeki yapışıklığı açtığı ve kadının bebeğinin olması ve bu kitabın sonunda oluyordu. Aylardır kitabı yapay zekalarla arıyorum ama bulamıyorum lütfen gören paylaşabilir mi?