"Yüzünden gülüşünü çalan insandan uzak dur." demişti zamanında biri bana. "Çünkü onu çalan her şeyi çalar. Ama yüzünü güldüren birini bulduğun an bırakma onu. Çünkü o, gerekirse kendi gülüşlerini senin için feda eder." diye de eklemişti.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İnsan böyle bir şeydi işte. Kaç yaşına gelirse gelsin, nerede ve nasıl yaşarsa yaşasın kendi hâlinden gayrısını göremiyordu bir şekilde. Akıl edemiyordu işte bazen, şöyle edersem karşıdaki ne hisseder diye. Ah bir öyle düşünebilseydi insan, dünya ne güzel yer olurdu. Gerçi öyle olanlar da vardı ama onların da insanların gözünde kıymeti yoktu. Ne kadar ince düşünürsen o kadar çok kırıyordu insanlar.