Gençken olaylarda hep bir biçim arardım.
Bir neden ya da bir amaç.Yinede başıma gelenler kaza gibiydi.Sanırım bunlara olan inancımı kaybettim.
O düşüşten sağ çıkınca hayatımın bir amacı var mı diye düşünmeye başladım.
Belki henüz göremiyor olsam bile çizilmiş bir yolda ilerliyordum.