Rabia

Rabia
@ramiarosa
Neyse zaten hiç halim yok...

Rabia

, bir kitap okudu
Puan vermedi·137 syf.·
2021 18. kitabı
Albert Bayet
8.5/10 · 170 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Aslında hiç umutlanmamalıyız. Ama yine de minicik bir şansımız olabilir. Umut fakirin ekmeği. Öyle değil mi?
"Lütfen, yalvarıyorum gidin televizyonunuzu çöpe atın ve boşalan yere güzel bir kütüphane kurun."
Öyle değil mi? Boş bir hayat temiz olamaz...