Annemi gömdüler. Onlar sadece annemi gömdüklerini sandılar ama benim çocukluğumu ve hayallerimi de gömdüler. Kalbimin yarısı elimden alındı. Boşluğa düştüm. Annem gömüldükten sonra hissettiğim tek şey boşluktu. Ruhum gitmiş gibiydi. Koca bir boşluk. Ölümün her yaşta acı olduğunu öğrenmiştim. Annesini kaybeden bir insan nasıl hissederdi? Ben uzunca bir süre hiçbir duyguyu hissedemedim. Sanki duygularım buhar olup uçmuş gibiydi.