Yine ateş gibi ol. Kimseyi yakma. Hiçbir şeyi tutma, hiçbir şeye tutunma ya da... kollarını havaya kaldır, avuçların göğe baksın. Sevaptan vazgeç, sen çölü geçmeye bak ve dualara sarıl.
Ne acı ki böyle şiddet altında ölenler az değil. Hiç kimse haksızlığa ve zulme baş eğmemeli. Kimse şiddeti hak etmez. Cezaların insanlar nezdinde tek uygulayıcısı kanun olmalı. Hiçbir şeyi görmezden gelemeyiz, gelmemeliyiz. Bu kadar umursamaz olup sonra nasıl bir vicdanla uykuya dalarız? Bunu anlamak zor.