"Bize düşen tek şey, yaşayacağımız her anı kucaklamak olmalı. Neler olacağını bilsek bile, bizim için ne kadar zor olsa da her ana sıkıca sarılmalıyız"
#Arrival
İnsan sevgi ile yol alır. Onunla oturur taşlar yerine. Geleni de gideni de sevmek. Biteni de başlayanı da sevmek. Bazen uzaklardaki yakınını bile sevmek. Bu dünyanın tek harcı budur. Duamdır ki sevgi ile gidilen her yol güzelleşsin.. 🌿