râyihâ

Dünya bir ırmaktır, biz dışarıdayız bu ırmaktan; ırmağa düşen gölgemizdir ancak.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Bize düşen tek şey, yaşayacağımız her anı kucaklamak olmalı. Neler olacağını bilsek bile, bizim için ne kadar zor olsa da her ana sıkıca sarılmalıyız" #Arrival
Sinema
ah bi bitse bi geçse dediklerimiz bitmedi mi? / yine geçer / sabırsız ve şımarığız...
insan en fazla güzel ölebilir.
İnsan sevgi ile yol alır. Onunla oturur taşlar yerine. Geleni de gideni de sevmek. Biteni de başlayanı da sevmek. Bazen uzaklardaki yakınını bile sevmek. Bu dünyanın tek harcı budur. Duamdır ki sevgi ile gidilen her yol güzelleşsin.. 🌿