"Şunu da iyi belle: Benim için çok mühim olan, sana aşık olmak veya aşık olmadığımı bağırıp yırtınmak değildir. Aslolan, seni kırmamak, üzmemek, kaybetmemektir. Anladın mı canım?"
.
Ahmed Arif
Nasıl bir naiflik bu güzel adam.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
• bir kafes bir kuş aramaya çıktı.(kafka)
hiçbir kuş özgürce uçarken kendisine kafes aramaz, ama bir gün bir bakar ki kafeslenmiş bile.
aşk tuzağı böyle bir şeydir, kaybedenler değil kaybolanlar yakalanır.
Dücane Cündioğlu