İnsanlar kendi hayatını yaşamadığı için mutsuz. Hep birileri mutlu olsun diye koşturmaktan yürekleri yorgun. Hepsi bu... Üzülme! Giden kendi kaybetmiştir aslında. Neyi mi?
"Verdiğin sevgiyi, değer ve emeği..."
Maske takan insanlardan Allah'a sığınırım.
Allah verdiğin emeği hak edecek insanı karşısına çıkarsın.
Çünkü Allah adildir. Kimsenin hakkını kimseye bırakmaz. Bu dünya da öyle insanlar var ki, melek gibi insanların kalbini kırıp yine de kendini haklı sanıyor. Allah bizi onlardan korusun. Gerçek müslüman inciten değil, incitmeye korkandır!
Allah'ım sen kimseye sonradan "Bu muydu sevdiğim insan!" dedirtme.
Yaramız var hepimizin. Çok şükür yaramızı saran bir de Yaradan'ımız...