RaBiA

RaBiA
@rbzsy
Kendine inanmaya baslayana dek, kendine ait bir hayatın olmayacak.
Belki sırf benim düşmanıma düşman oldukları için bana dost görünmek ihtiyacını duyuyorlardı..
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Okurken başka bir dünyaya girer, bütün dertlerimi unuturdum..
Toysun... Bu hayatta nezaket sökmez... Çaresiz, mütecaviz ve haşin olacaksın... Meselenin ne olduğunu sormuyorum evlât... Kısmen haklı, kısmen haksız olduğuna eminim...
Fenalara, düşkünlere acımak manasız bir mızmızlıktı.
Haysiyet sahibi bir insan için ailesini inkar etmek kadar ayıp ve sefil birşey olamayacağını biliyordu, nitekim babasının kabahati sadece fakr-ü sefaletten ibaret olsa ondan utanmayacaktı. Bilâkis acıyacak ve sevecekti.