RaBiA

RaBiA
@rbzsy
Kendine inanmaya baslayana dek, kendine ait bir hayatın olmayacak.
Biliyorum ki bu rahatlık, acının beni terk etmeyeceğini sonunda anladığım için.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bir yandan birbirimizin ruhunu yağmalarken, öbür yandan da o en yakınımızdaki insanın alevler içinde çırpınmasını çaresiz izliyorduk.
Dün gece, uzun dertleşmeler sonunda, kendimi ona senden bahsederken buldum.
Rüya gerçeğe ne kadar yakın olursa, uyandıktan sonra duyulan acı da o kadar büyük oluyordu.