MutLuLuk unuTaBiLmektir ..

MutLuLuk unuTaBiLmektir ..
@reaL_
BuLmak istediğin kişi oL
Birbirine geç kalmış insanlar başka başka hayatlar yaşıyorlar.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
En çok ihtiyacın olan her neyse ,tam da vazgeçtiğinde karşına çıkacak. Hayat böyledir çünkü sen istediğinde değil kendi istediği zaman seni tamamlar . Bugün hâlâ yarımsan, yarım kalman daha iyi olduğu içindir.
Git diyorsun da Olmuyor git demekle, her şeye rağmen gidemiyor insan. Ben de sana "sev" diyorum mesela sevebiliyor musun ?
Bazı anlar vardır, geçen zamanın bir daha geri gelmeyeceğini kuvvetle hissettirir insana.
Mış gibi yaşamak ne demek? Bizmişiz gibi yaşamak yerine biz olarak yaşamayı öğrenmeliyiz