MutLuLuk unuTaBiLmektir ..

MutLuLuk unuTaBiLmektir ..
@reaL_
BuLmak istediğin kişi oL
Git diyorsun da Olmuyor git demekle, her şeye rağmen gidemiyor insan. Ben de sana "sev" diyorum mesela sevebiliyor musun ?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazı anlar vardır, geçen zamanın bir daha geri gelmeyeceğini kuvvetle hissettirir insana.
Mış gibi yaşamak ne demek? Bizmişiz gibi yaşamak yerine biz olarak yaşamayı öğrenmeliyiz
Kötü insan ruhtan çok bedene önem verendir. Kararsızdır, çünkü beden de kararsızdır. Hoşlandığı bedendeki güzellik gittiği zaman, hiç çekinmeden ona ihanet eder, söylediği onca güzel sözün hiçbir değeri kalmaz.
Güçlü olmak isteğinin aslında nasıl bir korkaklık olduğunu fark edememek kaç aşka mal oluyordur insana.