Dudu

Dudu
@readeristt
Diğer hesabıma bir türlü ulaşamadığımdan ötürü yeni hesap açtım.
Yaşamak şakaya gelmez, büyük bir ciddiyetle yaşayacaksın bir sincap gibi meselâ, yani, yaşamanın dışında ve ötesinde hiçbir şey beklemeden, yani, bütün işin gücün yaşamak olacak.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Virüs salgını nedeniyle, sosyal hayatımızdan sağlığımız için feragat edecek olsak da evlerimizde de sosyalleşebiliriz. Kitap okuyarak, güzel filmler, konser kayıtları veya dans gösterilerini izleyerek...
Yani öyle ciddiye alacaksın ki yaşamayı, yetmişinde bile, mesela zeytin dikeceksin, hem de öyle çocuklara falan kalır diye değil, ölmekten korktuğun halde ölüme inanmadığın için,
Kitap okuyan insanlar, birbirini daha iyi anlarlar.
Rabbim, herkesi tüm kötülüklerden ve hastalıklardan korusun. İyi akşamlar.