Tek dilediğim, hepimizin istemesi gerektiğini düşündüğüm şey: Olmam gerekenden daha iyi biri haline gelmek; daha cömert, daha emin -tanıdığım halimden daha nazik; ama bir yandan da bilinmek de isterim, başkaları tarafından sayılmak ve mazur görülmek.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Onda olmayan şeye sahip olduğumu sanmıştım -sağlık, güç- ve bu yüzden yatıştırıcı bir sıcaklıkla sunmuştum ona bakışlarımı, bu da kibirin bir başka çeşidiydi.