Nothing

Gerçekte hiç sevilmemişsin ki Geçirir mi birkaç güzel söz kırgınlığını Hangi şarkı anlar halini..
1000Kitap
Reklam
Ne kadar doğru, ne kadar haklı bir yazı.. ✨

Bi kübb

@Fleurblanche
·
Sinirden ağlayacağım şimdi gece gece. Buradan biri porno izler misin yazıp resim attı. Ne resmi olduğunu söylemek istemiyorum. O kadar kötü hissediyorum ki. Kötü hissetmesi gereken ben değilim halbuki biliyorum ama hislerimizi kontrol etmek çoğunlukla elimizde olmuyor maalesef. Gerçekten sıkıldım yapmayın ya yalvarırım iğrençliklerinizi değiştiremiyorsanız bari kendinize saklayın kimse sizin sebep olduğunuz iğrençliğe katlanmak durumunda değil çünkü bunu yapmaya hakkınız yok. İyi ki kadınım bununla gurur duyuyorum amacınız kadını kadınlığından bıktırmak ya da utandırmaksa üzgünüm başaramazsınız. Utandığım tek şey sizin yerinize sizin zihniyetleriniz. Acıyorum bunu bile hak etmiyorsunuz oysa... Sizin ahlakınız iki bacak aranızdan ibaret. Gece geç saatte kadınlar buraya da giremez herhalde. Ya da durun şey cinsiyeti kadın olan biri alıntılarında cinselliğe dair bi ibareye yer veriyorsa siz onu özgürce taciz edebilirsiniz o da edilmek istiyordur muhtemelen değil mi? Öyle iğrençsiniz ki siz yüzünü bilmediğiniz birinin yüzünü de arzularsınız. Cinsiyeti kadın olsun kafidir falan benim aklıma dahası gelmiyor da acaba zihinleriniz başka neler diyor bunlara benzer? Soruyorsam merakımdan değil. Yazdıkça sizin yerinize yerin dibine ben giriyorum. En kötü insanın bile içinde bir yerlerde küçücük de olsa bir parça iyilik taşıdığına inanan ben artık ona da inancımı yitirmeye başlıyorum. En çok buna üzülüyorum...
"En iyi değilim, en kötü de. En cömert değilim, en cimri de. En kibirli değilim, en mütevazı de. Hiç kimseyi kandırmamış değilim, herkesi aldatmış da. Kimseyi yarı yolda bırakmamış değilim, herkesi satmış da… . Hep iyiliğimden kaybetmiş değilim, kötülük yapa yapa kazanmış da. Çok başarılı olduğum günler de oldu, dibe vurduğum da. Sevgi dolu değilim, nefret dolu da. Barışçıyım, biraz da savaşçı. Biraz güçlüyüm, biraz zayıf. Biraz iyiyim, biraz kötü. İyi? kötü? İnsanım." William Shakespeare
1000Kitap
"..Sözüyle ayrılır hayvandan insan, ve hayvan üst olur senden,sözü yanlış konuşursan."
Edebiyat