Başınızı iki elinizin arasına alıp kara kara düşünmeyi birakin ve güzel yarinlar için icraata geçin .
Allah sitem edeni değil.icraate geçip,inşa edeni sever...
Kalabalık beni sahiden sıktı. Ben ikide bir böyle oluyorum, bazen bütün insanları boyunlarına sarılıp öpecek kadar seviyorum, bazen de hiçbirinin yüzünü görmek istemiyorum.